Gepubliceerd op 27 November 2023 om 08h52
Door Damien Malvetti

1.000ste Volkswagen Caddy dubbele cabine verlaat de ombouwwerkplaats van D’Ieteren

Wist u dat het Atelier Transformaties, op de eigen site van D’Ieteren in Erps-Kwerps, al verschillende jaren bestelwagens ombouwt naar voertuigen met een dubbele cabine? Zo rolde pas de 1.000ste Volkswagen Caddy 5 met dubbele cabine uit de productiehal!

|||||||||||||||
||||||||||||||| © |||||||||||||||

D’Ieteren probeert zich steeds te onderscheiden met de meest kwalitatieve producten op de markt, zelfs wanneer Volkswagen AG die niet aanbiedt. Met de dubbele cabine uit het eigen Atelier Transformaties levert D’Ieteren zijn klanten een doorontwikkeld bedrijfsvoertuig (N1-voertuig) dat toch de afwerkingskwaliteit kent van een personenvoertuig (M1-voertuig). Het blijft dus een fiscaal gunstig bedrijfsvoertuig, maar met meer zitplaatsen en een betere afwerking. Het is overigens dit gunstige fiscale regime in ons land dat maakt dat D’Ieteren de VW Caddy 5 in dubbele cabine kan aanbieden terwijl Volkswagen AG dat niet meer doet.

De scheidingswand met bijhorende zitbank is door de afdelingen Conversion Management en het Atelier Transformaties ontworpen, in partnership met Snoeks Automotive waar D’Ieteren al jarenlang mee samenwerkt. “Dankzij hun praktijkervaring en onze input, mogen we echt trots zijn op het eindproduct. Dat bewijzen ook de verkoopcijfers van onze dubbele cabine. Die zijn positief ondanks alle moeilijkheden zoals leveringsproblemen waar we mee te maken kregen.”, schrijft D’Ieteren in een persbericht.

 

 

1.000 Caddy 5-ombouwingen op 19 maanden tijd: dat moest gevierd worden!

De viering voor de 1.000ste levering van een VW Caddy dubbele cabine op 15/11 vond plaats in aan aanwezigheid van Robbert van den Broek (Marketing & Sales Director Snoeks), Bas Koedijk (Area Manager Snoeks), de werknemers van CVI en uiteraard de mensen van de ateliers, de drijvende krachten van het succes.

 

Damien Malvetti

Damien Malvetti, redacteur van dit artikel

Damien Malvetti is opgeleid als journalist en gepassioneerd door wagens, technologie en mobiliteit. Hij is verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van link2fleet en beschikt over een uitgebreide kennis van de fleet-sector en elektrische mobiliteit.
Dit artikel gaat over: Invoerders & Constructeurs , Voertuigen

Gelijkaardige artikels