Julie Engelborghs, heeft al meer dan 18 jaar ervaring in marketing binnen de automotive sector, meer bepaald bij Mercedes en bij Stellantis. Voortaan zal zij de marketingafdeling bij Nissan Benelux aansturen en de marketingstrategie verder helpen uitbouwen. Zij zal met vernieuwende campagnes en een klantgerichte aanpak de positie van Nissan verder versterken in deze regio. Als Marketing Director zal zij rechtstreeks rapporteren aan Jerôme Saigot, Managing Director Nissan Benelux.
“Ik ben erg verheugd dat ik bij Nissan Benelux in dienst kan treden. Het creatieve productportfolio met innovatieve technologieën en een klantgerichte aanpak zijn twee van de vele sterke punten van het bedrijf”, zegt Julie Engelborghs. “De nieuwe Nissan Qashqai en zijn buitengewone “defy ordinary” introductiecampagne versterken de positie van Nissan in de Benelux. Het is een plezier om te kunnen samenwerken met een hooggekwalificeerd team en bij te dragen aan het succes van het bedrijf.”
“We zijn trots om Julie Engelborghs te verwelkomen bij Nissan Benelux”, zegt Jerôme Saigot, Managing Director Nissan Benelux. “Met haar jarenlange ervaring in de automotive sector brengt ze waardevolle expertise die ons zal helpen om Nissan verder te versterken en te laten groeien in onze regio.”