De vernieuwde Olympus-app kwam tot stand op basis van concrete gebruikersfeedback. Olympus Mobility mikte op nog hogere gebruiksvriendelijkheid. Dat begint bij het eerste contact met de app. In één oogopslag zien gebruikers op het homescreen hun favoriete mobiliteitsdiensten, hun resterend budget én recente aankopen. De app voorziet ook de dichtstbijzijnde mobiliteitsdiensten op een kaart.
De update smukte ook andere functionaliteiten op, zoals:
- Het gebruik van het wettelijk mobiliteitsbudget voor huur, lening of andere terugbetalingen op één plek.
- Een geïntegreerd helpcenter met uitgebreide antwoorden op eventuele vragen, inclusief chatmodule met Olympus Support.
- Een duidelijker overzicht van hun mobiliteitsopties.
- Een betere opvolging van hun budget.
- Het vlotter registreren van kilometers.
Unieke en geliefde functies, zoals het toevoegen van familieleden op een privé- of wettelijk mobiliteitsbudget, kregen ook een nieuwe ‘look & feel’.
Door deze functies te verzamelen in één app, samen met 35 mobiliteitsdiensten, verlaagt Olympus Mobility de stap richting zachte mobiliteit. Medewerkers hebben hun ‘compagnon de route’ altijd op zak en ontdekken zo alternatieven voor de wagen.