Ondanks een uiterst bewogen jaar boekt SKODA in fleet een vooruitgang van 6% in klantencontracten ten op zichte van dezelfde tijd vorig jaar, een uitzonderlijk resultaat!
In 2021 willen we graag blijven groeien en het jaar meteen sterk inzetten!
Dankzij de recente komst van de OCTAVIA iV enerzijds en de full electric SUV, de ENYAQ iV anderzijds, kunnen we zowel in het PHEV als in het BEV segment spreken van heuse aanwinsten. Qua nieuwigheden voor 2021 staat er nog de lancering van de nieuwe FABIA op het programma alsook de facelift van de KODIAQ en de KAROQ. Kortom, redenen genoeg om het jaar ambitieus te starten!
SKODA heeft voor 2021 ook een vernieuwde fleetstrategie uitgewerkt.
De voornaamste pijlers van deze fleetstrategie bestaan uit volgende elementen:
• Introductie van de ‘CLEVER series’ op alle modellen, de best buy in fleet.
• Aantrekkelijke fleetbonussen geldig tot en met 30/06
• Een extra aantrekkelijke salon bonus gedurende de eerste 2 maanden van het jaar
De bedoeling van deze fleetstrategie is een zo groot mogelijke constante te kunnen aanbieden aan onze fleetklanten gedurende de loop van het jaar.
Voor SKODA leggen we in fleet natuurlijk de nadruk op onze 2 topmodellen, de OCTAVIA, de best verkochte break in België, die beschikbaar is zowel in CNG, plug-in hybride als de klassieke motoren.
En anderzijds de SUPERB, de welke eveneens beschikbaar is in plug-in hybrid.
Qua fleet zijn we ook zeer benieuwd naar de zopas gecommercialiseerde full electric ENYAQ iV.
Met een WLTP rijbereik van 510 km in de 80 versie zijn we ervan overtuigd dat we ook hier in fleet hoge toppen mee gaan kunnen scheren in 2021.
Fleetstrategie 2021 – SKODA (Thomas Krysztofiak): “Een zo groot mogelijke constante te kunnen aanbieden aan onze fleetklanten gedurende de loop van het jaar”
Het jaar 2021 begint op een vreemde manier. Op het moment dat u dit leest moesten alle spelers in de autosector en hun professionele en particuliere klanten ondergedompeld zijn in de bruisende magie van de Brussels Motor Show. Als gevolg van de pandemie blijven de gangen van de Heizel echter bedroevend leeg in deze maand januari.
Dat wil echter niet zeggen dat er geen actie wordt ondernomen achter de schermen van de hoofdkwartieren van de autoconstructeurs. Na een jaar 2020 gekenmerkt door een daling in de verkoopcijfers met zo’n 25 procent rekenen alle leveranciers op een forse heropleving in 2021. Op de achtergrond leeft de CAFE-wetgeving (Corporate Average Fuel Economy), die constructeurs een grens oplegt in de gemiddelde CO2-uitstoot, en 2021 wordt duidelijk het jaar van de elektrificatie. Alle bedrijfsvloten lijken zich erop voor te bereiden.
link2fleet heeft de verschillende fleetmanagers geïnterviewd om te weten te komen hoe de merken in 2021 hun professionele klanten tegemoet treden.
Gelijkaardige artikels
Maak vandaag uw gratis account aan en ervaar de beste leeservaring!
Uw voordelen:
- Exclusieve toegang tot premium content: diepgaande analyses, intertviews & rapportages
- Het wekelijks ontvangen van de actualiteit, trends en evenementen in uw mailbox.
- Het bewaren van de artikels die u op een later tijdstip wenst te lezen of te delen met uw collega’s.
- Een gepersonaliseerde pagina op basis van uw interesses en voorkeuren.