Gepubliceerd op 22 February 2021 om 16h20
Door Damien Malvetti

Polestar Belgium klaar voor de shift naar elektrisch met twee nieuwe Account Managers

Polestar, het nieuwe Zweedse elektrische automerk dat sinds vorig jaar actief is op de Belgische markt, groeit volop. Het merk versterkt zijn Belgische B2B sales team met Filip Rouma en Gerlandry Montens. Beide heren zullen de positie van het merk op de B2B fleet markt verder uitbouwen en verstevigen.

||
|| © |Gerlandry Montens| Filip Rouma

De vergroening van wagenparken is volop aan de gang. Zeker nu de regering besloten heeft dat alle bedrijfswagens tegen 2026 emissieloos moeten zijn, geraakt alles in een stroomversnelling. Met Polestar willen we die shift naar duurzame en elektrische mobiliteit mee stimuleren en ook bedrijven bewust maken van de maatschappelijke rol die ze hierin spelen. Vandaar dat de uitbreiding van ons team met twee sterke profielen essentieel was,” klinkt het tevreden bij Kristof De Frenne, Head of Sales bij Polestar België.

Beide heren gaan aan de slag als Key Account manager en hebben reeds de nodige ervaring in de automotive sector opgedaan. Filip Rouma verdiende zijn strepen bij Alphabet, Gerlandry Montens werkte eerder bij PSA Belux en voordien bij Opel Belgium.

Voor meer informatie over de Polestar wagens als bedrijfswagen, neem contact op met fleet.be@polestar.com.

 

Damien Malvetti

Damien Malvetti, redacteur van dit artikel

Damien Malvetti is opgeleid als journalist en gepassioneerd door wagens, technologie en mobiliteit. Hij is verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van link2fleet en beschikt over een uitgebreide kennis van de fleet-sector en elektrische mobiliteit.
Dit artikel gaat over: Invoerders & Constructeurs , Voertuigen

Gelijkaardige artikels