Plan jouw verhuring tot een maand vooraf
Vanaf nu kunnen gebruikers zich op een paar minuten inschrijven en hun ritten tot een maand op voorhand boeken via de Poppy-applicatie. Door vooraf de datum, de plaats en het gewenste type voertuig in te geven, is de klant zeker dat hij het voertuig van zijn keuze binnen een straal van 300 m van de opgegeven locatie zal kunnen ontlenen. Deze dienst worden aangeboden tegen een meerkost van € 15 en omvat een gratis eerste levering.
Gedaan met de nadelen van klassieke verhuur
Uiteraard genieten Poppy-gebruikers die hun ontlening vooraf plannen, hetzelfde gebruiksgemak als reguliere free-float dienst. Ook zij kunnen overal in België en buurlanden rijden, hoeven zich niet te houden aan een vast tijdstip of locatie voor de teruggave en kunnen hun auto na gebruik gewoon achterlaten in een Poppy Zone. Omdat ook de brandstof inbegrepen is, hoeven ze niet vooraf eerst nog te gaan tanken. Bovendien kunnen gebruikers hun ontlening verschillende keren verlengen, zonder bijkomende kosten en tot een maximum van 14 dagen.
Vanaf nu beschikbaar in Brussel, Antwerpen en Brussels Airport
Deze dienst is vanaf nu beschikbaar in de steden Brussel, Brussels Airport en Antwerpen, wat Poppy tot een ideale mobiliteitsoplossing maakt voor belangrijke zakenmeetings, voor wie een vlucht moet halen of voor vakantieplannen.
Een revolutie op de autoverhuurmarkt
Met deze innovaties eist Poppy op een doortastende manier een plaats op in de klassieke autoverhuurmarkt. “Er is geen enkele reden meer om nog bij een traditionele autoverhuurder binnen te stappen. Het Poppy-aanbod is goedkoper en een pak handiger in gebruik. Met onze nieuwe diensten willen we dan ook de volledige B2C-autoverhuurmarkt in handen krijgen”, stelt Pierre de Schaetzen, CMO de Poppy.
Inzetten op duurzame stadsmobiliteit
“Betrouwbare en handige alternatieven aanbieden voor het bezit van een auto, is een belangrijke sleutel tot een betere stadsmobiliteit. Jammer genoeg blijven de klassieke autoverhuurders vasthouden aan een achterhaalde manier van werken gekenmerkt door ondoorzichtige tarieven, tijdrovende processen en verborgen gebruikskosten”, verduidelijkt de Schaetzen nog.
“Als meest betrouwbare partner binnen onze sector – we halen een Trustscore van 4.2 tegenover een sectorgemiddelde van 2.8 – zetten we ons engagement om in een gebruikerservaring die niet alleen vertrouwen wekt bij klanten, maar die ook de bakens binnen de industrie verzet. Vorig jaar alleen al bekroonden onze gebruikers dit vertrouwen met een verdrievoudiging van het aantal uitleningen.”