Overal en altijd een oplossing
Het is een zekerheid: de toekomst van de auto zal elektrisch zijn. Maar om het mogelijk te maken dat iedereen zich kan verplaatsen met een elektrisch voertuig, moet de laadinfrastructuur snel worden ontwikkeld. TotalEnergies wil haar klanten dan ook ondersteunen bij deze overgang door laadoplossingen op maat aan te bieden.
De strategie van TotalEnergies bestrijkt de 4 belangrijkste domeinen om een globale oplossing aan te bieden, zowel op de bedrijfsterreinen als bij de werknemers thuis, langs de openbare weg en bij de tankstations.
Bij de werknemers thuis installeert TotalEnergies laadpunten waarmee de verbruikte energie maandelijks via een gespecificeerde factuur aan de werkgever kan worden gefactureerd. Bij zijn tankstations heeft TotalEnergies momenteel 60 laadstations, maar het doel is om er tegen 2030 1.000 te hebben.
In de openbare ruimte biedt het bedrijf momenteel 13.000 laadpunten aan langs de Belgische wegen en 300.000 in heel Europa.
Wilt u meer weten over de verschillende aanbiedingen van TotalEnergies? Klik dan hier.
Eén kaart voor alle vormen van energie
Om de toegang tot al haar laadstations en tankstations te vergemakkelijken, heeft TotalEnergies een Fleet kaart ontwikkeld waarmee gebruikers kunnen tanken bij 580 tankstations in België en 17.000 in Europa, maar ook kunnen ze hun hybride of elektrische wagen opladen bij een netwerk van 300.000 openbare laadpunten in Europa.
Dankzij de Fleet kaart en de gekoppelde Security 24/24-app houdt de gebruiker zijn verbruik steeds onder controle dankzij gedetailleerde rapporteringen.
Wacht niet langer om de jouwe te bestellen!
Platforms die uw leven makkelijker maken
Naast zijn netwerk ontwikkelt TotalEnergies ook logistieke oplossingen om het leven van bestuurders en wagenparkbeheerders te vergemakkelijken. Dankzij de MyCard-app kunnen klanten met een Fleet kaart gemakkelijk alle beschikbare laadpalen in Europa vinden en hun route plannen om het gewenste laadpaal te bereiken. Ze kunnen ook een hele waaier aan informatie raadplegen, zoals het vermogen van de laadpaal, het soort stekker en de beschikbaarheid ervan.
Meer weten over MyCard
Thuis is het de EV Home-webapplicatie waarmee de klant de geschiedenis van zijn laadbeurten en zijn verbruik kan raadplegen en de terugbetalingen door zijn werkgever kan volgen. Het terugbetalingsproces is volledig geautomatiseerd en voldoet aan de huidige belastingvoorschriften.
Tenslotte kunnen wagenparkbeheerders met het Mobility Business-portaal alle gegevens van hun wagenpark op één punt centraliseren, ongeacht de omvang of het soort energie dat wordt gebruikt. Dit portaal maakt het mogelijk het verbruik en de kosten voortdurend te analyseren en stelt u in staat op basis van deze informatie beslissingen te onderbouwen.
Ontdek het Mobility Business-portaal
Via zijn gamma applicaties, software en platforms vergemakkelijkt TotalEnergies de energietransitie en de toegang tot elektrisch rijden voor zowel wagenparkbeheerders als eindgebruikers.