Nessim op zijn beurt, heeft na 10 jaar ervaring bij VAG, het landschap binnen de automotive sector enorm zien evolueren. Hij zal de rol van New Business Developer opnemen voor de regio Antwerpen.
Last but not least Kenji, ook reeds een ervaren kracht binnen het bedrijf, gestart als Digital Marketeer, dewelke de kans grijpt om de overstap van Marketing naar Fleet te maken zal net als Risa instaan het verder uitbouwen van bestaande klantenrelaties en optimaliseren van een sterke communicatie richting klanten en partners.” Aldus Jakob Mignon.
Risa Grielens vult aan: “Ik streef ernaar om onze klanten dat tikkeltje extra te kunnen bieden. Zo wil ik fungeren als professionele partner en ondersteunen in de mobiliteit van vandaag en morgen, dat is mijn doel!”
“Hoe maken wij het verschil tegenover onze concurrenten? Niet nu, maar gisteren. Het verschil maken waar anderen opgeven en telkens dat stapje verder gaan voor de klant. Met deze visie, proactiviteit en vooral veel goesting stap ik aan boord van het Fleet team. Ik blik met trots terug op 4 uitdagende marketingjaren voor één van de meest performante groepen in het automobiellandschap.” Liet Kenji ons ontvallen.
“Los van de fiscale en ecologische voordelen, vind ik het rijcomfort en de sportiviteit zeer grote troeven bij elektrische en hybride wagens. Gezien BMW en MINI enorm inzet op elektrificatie, voelt mijn keuze voor A&M Group dan ook als een logische stap in mijn carrière aan”. Besluit een enthousiaste Nessim.