Customer Experience staat meer dan ooit centraal bij Ford in 2021. Door Covid-19 zijn we met het Fleet team en het dealernetwerk een digitale versnelling hoger geschakeld. Ook het komende jaar blijven we nog de nodige flexibiliteit aan boord leggen. In dit kader zijn er ook bijkomende diensten versneld ingevoerd zoals ‘White Glove treatment’ en andere touchless diensten. Allemaal bedoeld om de klant nog verder te ontzorgen. Vanaf de bestelling van de wagen worden onze klanten nauw betrokken in het volledige proces van hun wagen, zoals bijvoorbeeld waar deze zich exact bevindt in de productiefase. Dit is slechts het begin van een mooie customer journey.
Voor 2021 hebben we ervoor gezorgd dat vloten vanaf 40 wagens kunnen rekenen op een vaste korting voor het volledige jaar.
Door deze stabiliteit in kortingen te garanderen, krijgt iedere user-chooser de kans om een gelijkwaardig model te bestellen als zijn of haar directe collega. Daarnaast zal de lancering van onze Mustang Mach-e als eerste Full Electric niet onopgemerkt voorbijgaan. De avant-première in fleet heeft de Mustang Mach-e nog meer glans gegeven. Niet alleen ziet hij er heel goed uit, maar hij is bovendien ook zeer goed standaard uitgerust net als onze andere modellen. Veiligheid dragen wij hoog in het vaandel. Onze connected vehicles bieden enorm veel mogelijkheden. Zo gaan onze auto’s met andere voertuigen, maar ook met stoplichten en met systemen van Ford communiceren, … Dit zowel voor de personenwagens als onze commerciële voertuigen.
Later dit jaar komen we ook nog met iets unieks op de markt dat niemand anders in België heeft. We kijken alvast uit naar een kleurrijk 2021.