Gepubliceerd op 26 January 2021 om 14h41
Door Damien Malvetti

De Fleet managers stellen de merkstrategie 2021 voor

Het jaar 2021 begint op een vreemde manier. Op het moment dat u dit leest moesten alle spelers in de autosector en hun professionele en particuliere klanten ondergedompeld zijn in de bruisende magie van de Brussels Motor Show. Als gevolg van de pandemie blijven de gangen van de Heizel echter bedroevend leeg in deze maand januari. Dat wil echter niet zeggen dat er geen actie wordt ondernomen achter de schermen van de hoofdkwartieren van de autoconstructeurs. Na een jaar 2020 gekenmerkt door een daling in de verkoopcijfers met zo’n 25 procent rekenen alle leveranciers op een forse heropleving in 2021. Op de achtergrond leeft de CAFE-wetgeving (Corporate Average Fuel Economy), die constructeurs een grens oplegt in de gemiddelde CO2-uitstoot, en 2021 wordt duidelijk het jaar van de elektrificatie. Alle bedrijfsvloten lijken zich erop voor te bereiden. link2fleet heeft de verschillende fleetmanagers geïnterviewd om te weten te komen hoe de merken in 2021 hun professionele klanten tegemoet treden.

|
| © |

Stratégie fleet 2021 – Audi (Sébastien Laebens): « 11 modèles PHEV différents en 2021 »

Stratégie fleet 2021 – BMW – MINI (Tom Van Assche): “C’est au client de choisir le bon moment »

Stratégie fleet 2021 – FCA Belgium (Christian Vollrath): “Une gamme renouvelée pour une réponse plus adaptée”

Stratégie fleet 2021 – Ford (Bart Van Rossen): « L’expérience utilisateur est centrale »

Stratégie fleet 2021 – Hyundai (Kaat Van Severen): “Nous avons pour chaque profil les solutions pour rendre aussi rapide que possible la transition vers un parc plus vert”

Stratégie fleet 2021 – Jaguar Land Rover (Kris Verleye): « L’année du PHEV »

Stratégie fleet 2021 – KIA (Filip Velthof): « La tendance vers l’électrification est claire chez les clients fleet »

Stratégie fleet 2021 – Mazda (Frédéric Spaenjers): “Mazda construit pas à pas son approche multi-solutions”

Stratégie fleet 2021 – Mercedes-Benz (Claire D’Haese): « La pandémie de COVID-19 a fondamentalement changé notre monde »

Stratégie fleet 2021 – Groupe PSA (Wim Rommel): « Une croissance en volume et en parts de marché »

Stratégie fleet 2021 – Renault – Dacia (Peter Bykans): “Des contacts renforcés avec nos clients”

Stratégie fleet 2021 – SEAT (Brigitte Goossens): “Quoi que vous cherchiez, SEAT a tout ce qu’il vous faut.”

Stratégie fleet 2021 – SKODA (Thomas Krysztofiak): “Offrir à nos clients une solution aussi constante que possible tout au long de l’année »

Stratégie fleet 2021 – Toyota et Lexus (Stef Holemans): “L’hybride technologie de transition parfaite vers l’électrique”

Stratégie fleet 2021 – Volvo (Roeland Vriens): « Guider tout le monde dans la transition vers l’électrification »

Damien Malvetti

Damien Malvetti, redacteur van dit artikel

Damien Malvetti is opgeleid als journalist en gepassioneerd door wagens, technologie en mobiliteit. Hij is verantwoordelijk voor de redactionele inhoud van link2fleet en beschikt over een uitgebreide kennis van de fleet-sector en elektrische mobiliteit.
Dit artikel gaat over: Invoerders & Constructeurs , Voertuigen

Gelijkaardige artikels