Het doel van deze eerste Automotive eMotion Summit is tweeledig. Ten eerste om de automobielsector aan het begin van het jaar een platform te bieden om zijn boodschap aan de politiek en de media over te brengen. Ten tweede, de autosector de kans geven om zijn nieuwe modellen, nieuwe technologieën, nieuwe diensten en laatste innovaties voor te stellen aan de media en aan fleet- / B2B-klanten.
Febiac kwam op het idee om deze Automotive eMotion Summit te organiseren op initiatief van de automerken die actief zijn op de Belgische markt. Zij zullen volgend jaar februari massaal vertegenwoordigd zijn in de Skyhall. De lijst van deelnemende merken wordt binnenkort bekendgemaakt, maar FEBIAC kan nu al aankondigen dat ze meer dan 80% van de B2B automotive markt zullen vertegenwoordigen.
Talrijke exposanten uit de automobielsector zullen ook hun mobiliteitsoplossingen en aanverwante diensten voorstellen, waaronder oplaadvoorzieningen.
link2fleet zal ook de exclusieve mediapartner van het evenement zijn, met presentaties van keynote sprekers tijdens de twee dagen die zijn gereserveerd voor B2B.
Meer weten? Bezoek de speciale pagina op de Febiac-website.