Nadia Haddaoui (37) brengt meer dan 12 jaar ervaring in het marketingvak. Ze bouwde een sterke expertise uit in onder meer het ontwikkelen van creatieve marketingstrategieën, social branding, webdesign én videocontent. Tot voor kort was ze verantwoordelijk voor het versterken van de merkidentiteit van softwareleverancier Exact in België.
Elk bedrijf en werkende mens op een leasefiets
Lease a Bike is sinds drie jaar actief in België en heeft als doel om elk bedrijf en werkende mens op een leasefiets te krijgen. De speler kent hier een sterke groei, geholpen door zijn geautomatiseerde en gebruiksvriendelijke platform dat fietsleasing eenvoudig maakt. Geen papierwerk en geen kosten voor de werkgever, en tot 40% goedkoper voor werknemers. Zowel KMO’s als grote bedrijven zoals Lloyds Pharma, Van Marcke, Stad Beringen en de Koninklijke Belgische Voetbalbond vertrouwen op Lease a Bike voor de uitwerking van een fietsleaseplan voor hun werknemers. Niet alleen de portemonnee van deze werknemers wint erbij, maar het is ook positief voor hun gezondheid én het milieu.
Als het aan Lease a Bike ligt, wordt de leasefiets een vast onderdeel van elk mobiliteitsplan. Als Marketing Manager van de onderneming voor België wil Nadia bijdragen aan een duurzamere mobiliteit via fietslease.
“Ik kijk er naar uit om de visie van Lease a Bike verder uit te dragen in de Belgische markt. Daarbij wordt gestreefd naar een duurzame mobiliteit en klantgerichte oplossingen,” zegt Nadia Haddaoui.
“Samen zullen wij ons inzetten voor een groener morgen, waar fietsleasing een positieve bijdrage zal leveren aan onze wereld.”